Velkommen








Velkommen til min hjemmeside. Jeg synes jeg beskæftiger mig med mange spændende ting, som alle relaterer til musik/Afrika/korsang/undervisning/foredrag/kurser/højskole/fællessang og det er jo en skam, hvis du har brug for én som mig, og du ikke ved jeg er der. Jeg tager ud i forskellige sammenhænge og holder kurser, foredrag, og ”teambuilder” med afrikanske sange og danse, men instruerer og spiller også gerne til fællessange på klaver.

Jeg er tidligere forstander på Krogerup Højskole i Humlebæk og stifter og leder af vokalgruppen Baobab Sisters, der synger sydafrikanske sange. Jeg er medstifter og forhenværende formand i Mandela Center Danmark.

Nu er jeg freelancer og bliver brugt som foredragsholder,  korinstruktør og underviser i diverse
sammenhænge - fortrinsvis med afrikanske temaer og sange.

Send mig fluks en mail, hvis du vil vide mere mailto:rikke@baobabsisters.dk eller find mig på facebook.